Auteur |
Bericht |
Mofok
goe bezig
|
Nieuw virus in omloop bij MSN-Messenger |
|
Een waarschuwing voor alleman die graag chat met Messenger: Als iemand je de file party_jpg.zip doorstuurt, aanvaard deze dan NIET, of delete hem vooraleer te un-zippen!
Het is een virus dat reeds enige tijd in omloop is, en bij menige onbeschermde pc's al schade heeft aangericht.
Ik heb hem vanavond ook toegezonden gekregen via een vriendin van me, terwijl ze met nog andere vrienden was aan het chatten. Blijkbaar hebben al die mensen hem op hetzelfde moment toegezonden gekregen..
Weze gewaarschuwd, en post een tet in de plaats!
|
|
Zo Dec 09, 2007 22:39 pm |
|
|
Grim
dooooorrssttt!!!!
|
|
|
Zo Dec 09, 2007 22:41 pm |
|
|
jupi-team
Tettezot
|
|
|
|
Mja, gekend virus. En de afzender weet meestal niet dat die dat verstuurd heeft. Vrij vervelend natuurlijk :-)
_________________ [TeTTn] Hier stond ooit een banner [/TeTTn] |
|
Zo Dec 09, 2007 22:55 pm |
|
|
Mofok
goe bezig
|
|
|
Nee, tis da! die ziet da bestand niet op zijn/haar scherm!
Maar weet ge wat het ergste is? ik ben mijne MSN-space kwijt door da gedoe! Al mijn foto's weg godmiljaar! Nu ben ik dan vanavond die terug beginnen uploaden, krijg ik na n kwartier weeral zo'n bestand binnen, ben ik WEEEER al kwijt!! wwhaaaaaaa!! ik word hier zott!!!
|
|
Ma Dec 10, 2007 0:20 am |
|
|
blaaat
dooooorrssttt!!!!
|
|
|
|
*strijk*
dus ge hebt het een tweede keer na een kwartier geaccepteerd?
| | Awel, ik heb gezopen enzo. Maar ik kan zeggen dat ge allemaal een bende fuckers zijt. En de mods en admins weten waarom... Deze dingen horen niet thuis onder de users... Dus fuck yourself. En diegene van admins of mods die van niets weten, sorry, maar ga dan ergens in de grond kretsen ofzo... © jupi-team @ zattevrienden.be |
|
|
Ma Dec 10, 2007 1:10 am |
|
|
jupi-team
Tettezot
|
|
|
|
mja, op msn nooit dingen accepteren die niet vooraf zijn aangekondigd door de verstuurder.
_________________ [TeTTn] Hier stond ooit een banner [/TeTTn] |
|
Ma Dec 10, 2007 1:52 am |
|
|
Dropkick
tetten!!
|
|
|
|
| | mja, op msn nooit dingen accepteren die niet vooraf zijn aangekondigd door de verstuurder. |
idd, doe ik ook nooit...
Ma Dec 10, 2007 10:01 am |
|
|
Mofok
goe bezig
|
|
|
mobaneet joeng! Ik accepteer da niet nog es he! Nee, den tweede keer is da vanzelf gestopt met doorkomen, omdat de file wss al den eerste keer was geƮdentificeerd als virus..
Maar wat die space betreft, ik ben er al uit. ik heb in mijn mailbox een notification gekregen van nen update van MySpace, en daardoor is da wss helemaal om zeep.. Ik zit met twee mailadressen, en nu is alles verneukt.. mijnen hotmail heeft 1 space, terwijl mijne MSN gekoppeld is aan mijne gmail.. ofzoget..
IK WEET HET OOK ALLEMAAL NIET MEER HE!!! GE MOET NIET ZO'N MOEILIJKE VRAGEN STELLEN!!!
|
|
Ma Dec 10, 2007 20:32 pm |
|
|
blaaat
dooooorrssttt!!!!
|
|
|
|
| | mobaneet | @ mobaneet!
| | Awel, ik heb gezopen enzo. Maar ik kan zeggen dat ge allemaal een bende fuckers zijt. En de mods en admins weten waarom... Deze dingen horen niet thuis onder de users... Dus fuck yourself. En diegene van admins of mods die van niets weten, sorry, maar ga dan ergens in de grond kretsen ofzo... © jupi-team @ zattevrienden.be |
|
|
Ma Dec 10, 2007 23:36 pm |
|
|
jupi-team
Tettezot
|
|
|
|
de ruit open. da spel tegoei vastnemen, en dan het raam uit dermee