Home Page
RegistrerenZoekenFAQGebruikerslijstGebruikersgroepenInloggen
Eindelijk eens een land dat durft reageren!!!

 
Reageren    Daily Fun Forumindex » Nieuws, roddels en discussie Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Eindelijk eens een land dat durft reageren!!!
Auteur Bericht
Grim
dooooorrssttt!!!!


Geregistreerd op: 08 Nov 2007
Berichten: 390

Bericht Eindelijk eens een land dat durft reageren!!! Reageren met citaat
Muslims Out of Australia !
Moslims die onder de Islamitische Shari-wet willen leven werd woensdag gevraagd, Australië te verlaten, toen de regering mikte op radicalen, om potentiële terroristische aanslagen te verijdelen.
Een dag nadat een groep van heersende moslimleiders trouw zworen aan Australië en haar Koningin, op een speciale bijeenkomst met de Eerste Minister John Howard, maakten hij en zijn Ministers duidelijk dat extremisten een strafcampagne zullen tegemoet zien.
Schatmeester Peter Costello, die als erfgenaam gezien wordt van Howard, gaf in verdekte termen te kennen dat sommige radicale geestelijken zou kunnen worden gevraagd het land te verlaten, indien zij niet accepteren dat Australië een seculaire staat is en zijn wetten door een parlement werden gestemd. 'Indien deze niet uw waarden zijn, indien u een land wil dat de Shari-wet, of een theocratische(*) staat heeft, dan is Australië niets voor u' , zei hij op de Nationale Televisie.
(*) Theocratisch : = Staatsvorm waarin de Godheid als onmiddelijke gezagsdrager wordt beschouwd.
'Ik zeg tegen geestelijken die onderrichten dat er twee wetten zijn die over de mensen in Australië regeren: 1; de Australische wet, en nog een andere; een Islamitische wet die onjuist is. Indien u niet kan akkoord gaan met de parlementaire wetten, onafhankelijke rechtbanken, democratie, en toch de Shari wet zou verkiezen, en je zou de gelegenheid hebben om naar nog een land te gaan, dat deze beoefent, misschien, dan, is dat een betere optie', zei Costello.
Gevraagd of hij bedoelde dat radicale geestelijken gedwongen zouden worden te vertrekken, zei hij dat, diegenen met dubbel staatsburgerschap mogelijk zou kunnen worden gevraagd naar het andere land uit te wijken.
De minister van onderwijs, Brendan Nelson, vertelde later aan reporters dat moslims die de plaatselijke waarden niet willen aannemen zouden moeten verdwijnen. 'Eigenlijk zijn dit mensen die geen Australiër willen zijn en die niet willen leven volgens de Australische waarden of deze begrijpen, wel dan, kunnen deze beter het land verlaten', zei hij.
Afzonderlijk maakte Howard woensdag sommige Australische moslims boos door te zeggen dat hij spionage-bureaus steunde die de moskeeën van de natie controleren.
Citaat: 'IMMIGRANTEN, NIET AUSTRALIËRS, MOETEN ZICH AANPASSEN. Te nemen of te laten. Ik ben het beu dat deze natie zich zorgen moet maken of wij soms niet een of ander individu of hun cultuur beledigen.
Sinds de terroristische aanslagen op Bali hebben wij een golf in patriotisme door de meerderheid van Australiërs ervaren'.
'Nochtans, het stof van de aanslagen was nauwelijks neergedwarreld, of de 'politiek correcte' menigte begon te klagen over de mogelijkheid dat ons patriotisme anderen beledigde.
Ik ben niet tegen immigratie noch koester ik een wrok tegen iemand die een beter leven zoekt door naar Australië te komen'.
Nochtans, zijn er enkele dingen die degenen die onlangs naar ons land kwamen, en schijnbaar ook sommige die hier geboren zijn, moeten begrijpen'. 'Het idee van een Australië om een multi-culturele gemeenschap te zijn, heeft enkel gediend om onze soevereiniteit en onze nationale identiteit te verdunnen.
En als Australiërs hebben wij onze eigen cultuur, onze eigen maatschappij, onze eigen taal en onze eigen levensstijl'.
'Deze cultuur is over twee eeuwen van strijden, pogingen en overwinningen ontwikkeld geworden door miljoenen mannen en vrouwen die vrijheid zochten'
'Wij spreken hoofdzakelijk ENGELS, niet Spaans, Libanees, Arabisch, Chinees, Japanees, Russisch of enige andere taal. Daarom, indien u wenst deel uit te maken van onze maatschappij ... Leer de taal !'
'De meeste Australiërs geloven in God. Dat is niet een of andere Christenene, conservatieveling, of een politieke richting, maar een feit, omdat christelijke mannen en vrouwen, op christelijke principes, deze natie opgericht hebben, en dat is duidelijk gedocumenteerd. Het is zeker geschikt om dat op de muren van onze scholen te tonen. Indien God u beledigt, dan stel ik voor dat u een ander deel van de wereld als uw nieuwe thuis uitzoekt, omdat God deel van onze cultuur is '.
'Wij zullen uw geloof aannemen en zullen geen waarom vragen. Alles wat wij vragen is dat u het onze accepteert en harmonieus en vreedzaam met ons samenleeft'. 'Indien u aanstoot neemt aan het Zuidelijke Kruis of u houdt niet van 'Rechtvaardig ? A Fair Go', dan u zou serieus moeten overwegen naar een ander deel van deze planeet te verhuizen. Wij zijn gelukkig met onze cultuur en hebben echt geen verlangen om dat te veranderen , en wij storen ons echt niet aan hoe u de dingen deed waar u vandaan kwam. Hou alleszins uw cultuur, maar dwing hem niet op aan anderen.
'Dit is ONZE STAAT, ONS LAND en ONZE LEVENSSTIJL, en wij staan u iedere gelegenheid toe daar van te genieten.
Maar eens u klaar bent met uw geklaag, gezeur, en grip probeert te krijgen op Onze Vlag, Onze Beloftes, Ons christelijke geloof, of Onze levenswijze, ik moedig u vooral aan, profiteer ook van een andere geweldige Australische vrijheid; ' HET RECHT TE VERLATEN '.' ...
'Indien u hier niet gelukkig bent, vertrek dan. Wij hebben u niet gedwongen om hier te komen. U vroeg hier te zijn, dus neem het land aan, dat U aannam '.
En dan gaat onze Californische kennis verder;
Misschien indien wij dit onder ons zelf circuleren, zullen Canadezen/Amerikanen de ruggengraat vinden te beginnen spreken en dezelfde waarheden te uiten ! Dit zou van toepassing kunnen zijn op al onze immigranten, hetzij zowel legalen, als illegalen.
En net zo goed in België, Nederland en alle landen in Europa die gebukt gaan onder dezelfde Australische problemen.



kvraag me af wanneer dit hier eens zal komen.

_________________
http://chulack.myminicity.com/
Zo Dec 09, 2007 19:31 pm Profiel bekijken Stuur privébericht
jupi-team
Tettezot


Geregistreerd op: 08 Jul 2007
Berichten: 4000

Bericht Reageren met citaat
Dat zie ik ze toch nog niet zo snel zeggen hier in belgie. Vind het trouwens al verbazend dat een land zoiets durft uit te brengen.

_________________
[TeTTn] Hier stond ooit een banner [/TeTTn]
Zo Dec 09, 2007 20:02 pm Profiel bekijken Stuur privébericht
Mofok
goe bezig


Geregistreerd op: 09 Nov 2007
Berichten: 971
Woonplaats: Leuven

Bericht Reageren met citaat
amen to that!
Zo Dec 09, 2007 22:34 pm Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
blaaat
dooooorrssttt!!!!


Geregistreerd op: 07 Nov 2007
Berichten: 427

Bericht Reageren met citaat
tl;dr

_________________
jupi-team schreef:
Awel, ik heb gezopen enzo. Maar ik kan zeggen dat ge allemaal een bende fuckers zijt. En de mods en admins weten waarom... Deze dingen horen niet thuis onder de users... Dus fuck yourself. En diegene van admins of mods die van niets weten, sorry, maar ga dan ergens in de grond kretsen ofzo... © jupi-team @ zattevrienden.be
Ma Dec 10, 2007 1:11 am Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:    
Reageren    Daily Fun Forumindex » Nieuws, roddels en discussie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar: 
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Vjacheslav Trushkin / Easy Tutorials (Photoshop Tutorials).
Vertaling door Lennart Goosens.