Home Page
RegistrerenZoekenFAQGebruikerslijstGebruikersgroepenInloggen
Nieuwjaar

 
Reageren    Daily Fun Forumindex » Fun Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Nieuwjaar
Auteur Bericht
jupi-team
Tettezot


Geregistreerd op: 08 Jul 2007
Berichten: 4000

Bericht Nieuwjaar Reageren met citaat
Kwil iedereen even een gelukkige nieuwjaar wensen. Dus voor iedereen een jaar vol TeTTn, bier en ander plezier. Voor al diegene zonder vriendin, wenst ik dus een vers lief
In ieder geval. Straks niet teveel zuipen, en doet ge het toch, ziet dat ge thuis geraakt ;)

HAPPY NEWYEAR

_________________
[TeTTn] Hier stond ooit een banner [/TeTTn]
Ma Dec 31, 2007 16:21 pm Profiel bekijken Stuur privébericht
Bepke
iemand een pintje?


Geregistreerd op: 09 Nov 2007
Berichten: 199

Bericht Reageren met citaat
Yoooooh ook alvast van mij geluk, voorspoed en hete sex toegewenst in 2008 aan iedereen hier, ik drink vanavond een glas Champagne op jullie!!


Ma Dec 31, 2007 16:25 pm Profiel bekijken Stuur privébericht
Grim
dooooorrssttt!!!!


Geregistreerd op: 08 Nov 2007
Berichten: 390

Bericht Reageren met citaat
Mr. Green jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep , iedereen n'n gelukkig nieuwjaar en mogen we allemaal stinked rijk worden op de één of andere manier en veel hete wijven krijgen in 2008

_________________
http://chulack.myminicity.com/
Ma Dec 31, 2007 20:14 pm Profiel bekijken Stuur privébericht
Mofok
goe bezig


Geregistreerd op: 09 Nov 2007
Berichten: 971
Woonplaats: Leuven

Bericht Reageren met citaat
Heuuuuujjj!! Een spetterend einde toegewenst aan al de Daily Funners en een minstens evengoede verderzetting in 2008!
Hou nog allemaal uw vingers met da vuurwerk van tegenwoordig , binnen een half uur begint voor mij het feest (hoop ik) en we zien elkaar nog wel, ciao!
Ma Dec 31, 2007 20:34 pm Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
jupi-team
Tettezot


Geregistreerd op: 08 Jul 2007
Berichten: 4000

Bericht Reageren met citaat
Ik blijf alvast van het vuurwerk af. Ik ga nu nog ne créme eten. En dan vertrek ik naar het café. Dus, tot 2008

_________________
[TeTTn] Hier stond ooit een banner [/TeTTn]
Ma Dec 31, 2007 21:05 pm Profiel bekijken Stuur privébericht
de_Baron
dooooorrssttt!!!!


Geregistreerd op: 08 Nov 2007
Berichten: 261
Woonplaats: Eindhoven

Bericht Reageren met citaat
Het vuurwerk overleefd, en oud op nieuw ook weer doorgekomen. Morgen echter weer redelijk op tijd weer op (lees 11.00u), dus nu maar gauw genoeg naar bed, helaas

_________________
Di Jan 01, 2008 5:07 am Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
blaaat
dooooorrssttt!!!!


Geregistreerd op: 07 Nov 2007
Berichten: 427

Bericht Reageren met citaat
happy new year enzo...

ben nog altijd kegel ;S

_________________
jupi-team schreef:
Awel, ik heb gezopen enzo. Maar ik kan zeggen dat ge allemaal een bende fuckers zijt. En de mods en admins weten waarom... Deze dingen horen niet thuis onder de users... Dus fuck yourself. En diegene van admins of mods die van niets weten, sorry, maar ga dan ergens in de grond kretsen ofzo... © jupi-team @ zattevrienden.be
Di Jan 01, 2008 18:02 pm Profiel bekijken Stuur privébericht
Bepke
iemand een pintje?


Geregistreerd op: 09 Nov 2007
Berichten: 199

Bericht Reageren met citaat
bah ik vond het een klote-jaarwisseling. Ik was eerst bij vrienden en dat was wel gezellig, om een uur of 11 naar mijn broer gegaan maar die deed onwijs lullig omdat we vorige week ruzie hadden (om niks) :(

Ik ben toen om 12:15 opgelazerd en van ellende meteen in bed gaan liggen. Voordeel daarvan was dat ik vanmorgen om 9 uur wakker werd zonder kater en heb gelijk maar ff 3 uur getraind met een maatje..
Di Jan 01, 2008 19:04 pm Profiel bekijken Stuur privébericht
jupi-team
Tettezot


Geregistreerd op: 08 Jul 2007
Berichten: 4000

Bericht Reageren met citaat
jawadde, ben just wakker. Heb mij ongelooflijk van de kaart gezopen. Kwas pas om tien uur thuis deze morgen

_________________
[TeTTn] Hier stond ooit een banner [/TeTTn]
Di Jan 01, 2008 19:22 pm Profiel bekijken Stuur privébericht
Bepke
iemand een pintje?


Geregistreerd op: 09 Nov 2007
Berichten: 199

Bericht Reageren met citaat
wow toen was ik alweer een uur wakker! Mr. Green
Di Jan 01, 2008 19:28 pm Profiel bekijken Stuur privébericht
Mofok
goe bezig


Geregistreerd op: 09 Nov 2007
Berichten: 971
Woonplaats: Leuven

Bericht Reageren met citaat
Ik heb me al bij al toch beestig geamuseerd. Ik heb gaten over wat er deze nacht is gebeurd, maar gelukkig geen geld kwijt.
Wel heb ik ne stempel van ergens waar ik achteraf alleen nog binnen ben geweest en heb ik nog liggen koken , voor de rest één grote leegte vanaf vier uur.

Zonde van het klote einde Bepke Je broer, is dat de vader van je nichtje dat je ons hebt voorgesteld?
Di Jan 01, 2008 21:30 pm Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
Bepke
iemand een pintje?


Geregistreerd op: 09 Nov 2007
Berichten: 199

Bericht Reageren met citaat
Mofok schreef:
Ik heb me al bij al toch beestig geamuseerd. Ik heb gaten over wat er deze nacht is gebeurd, maar gelukkig geen geld kwijt.
Wel heb ik ne stempel van ergens waar ik achteraf alleen nog binnen ben geweest en heb ik nog liggen koken , voor de rest één grote leegte vanaf vier uur.

Zonde van het klote einde Bepke Je broer, is dat de vader van je nichtje dat je ons hebt voorgesteld?


nee dude, die kleine op de foto is van mijn zuster, mijn broer doet den laatste tijd gewoon zwaar ambetant; als ik met hem ergens over ruzie maak (wat meestal nergens over gaat maja) en het wordt hem te heet onder de voeten, dan gaat hij ervan door om niet meer terug te keren.
Als ik dan 3 weken later met hem aan het kerstdiner zit bij ons mam, wordt je via een verdekte opmerking nog even fijntjes herinnerd aan dat conflict van 3 weken terug; dat vind ik echt zó kinderachtig.
Dat soort dingen weetjewel pfff, wha ik zou em eigenlijk es een toek op de bakkes moeten geven, dat zou wel opluchten maar ik denk dat we dan alleen maar verder van huis raken.
Weet je wat ik doe?
Ik laat hem voorlopig lekker in zijn sop gaar koken! Hij zoekt het maar lekker uit!

Genoeg over mijn shit nu, jij hebt LIGGEN koken Mofok? vertel.. Mr. Green
Di Jan 01, 2008 23:42 pm Profiel bekijken Stuur privébericht
jupi-team
Tettezot


Geregistreerd op: 08 Jul 2007
Berichten: 4000

Bericht Reageren met citaat
liggen koken. Dat is toch wel helemaal te gek

_________________
[TeTTn] Hier stond ooit een banner [/TeTTn]
Wo Jan 02, 2008 0:12 am Profiel bekijken Stuur privébericht
Mofok
goe bezig


Geregistreerd op: 09 Nov 2007
Berichten: 971
Woonplaats: Leuven

Bericht Reageren met citaat
zitten koken, liggen koken, staan koken.. nuja ieder z'n ding
blijkbaar heb ik dus nog eten gemaakt toen ik thuis ben geraakt.. volgens mij was het toen al licht buiten. vreemd genoeg heb ik niet [s]liggen[/s] gesmost.
Wo Jan 02, 2008 1:21 am Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
jupi-team
Tettezot


Geregistreerd op: 08 Jul 2007
Berichten: 4000

Bericht Reageren met citaat
hehe, ik probeer mij eigenlijk vanalles te herinneren. Maar kzit ook met grote gaten...

_________________
[TeTTn] Hier stond ooit een banner [/TeTTn]
Wo Jan 02, 2008 1:56 am Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:    
Reageren    Daily Fun Forumindex » Fun Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar: 
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Vjacheslav Trushkin / Easy Tutorials (Photoshop Tutorials).
Vertaling door Lennart Goosens.