Home Page
RegistrerenZoekenFAQGebruikerslijstGebruikersgroepenInloggen
Vier Valentijn als single

 
Reageren    Daily Fun Forumindex » Fun Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Vier Valentijn als single
Auteur Bericht
jupi-team
Tettezot


Geregistreerd op: 08 Jul 2007
Berichten: 4000

Bericht Vier Valentijn als single Reageren met citaat
Zelfs al heeft het pijltje van Cupido je gemist, er is geen reden om Valentijn alleen te vieren. Met één van deze tien tips maak je het liefdesfeestje even leuk.

1. Organiseer zelf een feestje. Vraag elke gast om een vrijgezel mee te brengen, liefst van het andere geslacht.

2. Geef iedereen een Valentijntje. Kinderen geven vaak iedereen een attentie opdat niemand zich uitgesloten voelt. Doe hen na, een glimlach is gegarandeerd. Meer nog, het is een prima manier om eindelijk contact te leggen met die aantrekkelijke vreemde op kantoor.

3. Trek naar het sportcentrum. Op Valentijn zijn singles vaak de enigen die deze avond sporten. Wie weet, scoor je zelf wel.

4. Nog last van onverwerkte liefdes? Inviteer lotgenoten die met hetzelfde probleem kampen. Vraag ieder van hen om hun gevoelens tegenover die persoon neer te schrijven. Elk papiertje wordt nadien ceremonieel in brand gestoken. Tip: hou het veilig, gebruik een buitenbarbecue of haard. Praat er nadien over in groep, steun elkaar, laat het verleden los en kijk samen naar de toekomst.

5. Valentijn is niet enkel het feest voor koppeltjes. Het kan geen kwaad om al je vrienden en familie enkele mooie woordjes toe te zenden.

6. Hou van een ander, begin bij jezelf. Wie zichzelf niet graag ziet, komt nergens. Koop je eigen Valentijncadeautje. Spring binnen bij de juwelenzaak, besprenkel jezelf met een lekker en duur parfum of trakteer jezelf, samen met een andere vrijgezel op een heerlijk maal in dat poepchique restaurant. Je verdient het.

7. Met een romantisch filmpje vier je meteen Valentijn. Nodig vrienden uit en geniet van een avondje met toppers als "Sleepless in Seattle," "An Affair to Remember," "Gone with the Wind," "Somewhere in Time," or "Casablanca". Een portie popcorn, een zakdoek in de buurt en het feest kan beginnen.

8. Deel je hart als vrijwilliger. Een opvangcentrum, vluchtelingentehuis of een andere goed doel zijn ideale plaatsen om al jouw liefde kwijt te raken. Een goed gevoel krijg je er gratis in tienvoud bij.

9. Zin om oorden op te zoeken waar het manvolk graag vertoeft? Hobbyclubs, schaak-, tennis-, biljart-, bowling- of sportclubs worden meestal door heren graag bezocht. In het fitnesscentrum vind je hen niet tussen de steps of de aerobicsessies, wel aan de toestellen.

10. Op zoek naar onvoorwaardelijke liefde? Deel je huis met een pluizig, gevederde of knuffelige vriend. Al je liefde geef je zo aan een huisdier. Onthou dat zij er altijd zullen zijn, in tegenstelling tot sommige tweevoeters die moeite hebben om zich aan jou te binden. (lvl)

_________________
[TeTTn] Hier stond ooit een banner [/TeTTn]
Do Feb 07, 2008 18:22 pm Profiel bekijken Stuur privébericht
de_Baron
dooooorrssttt!!!!


Geregistreerd op: 08 Nov 2007
Berichten: 261
Woonplaats: Eindhoven

Bericht Reageren met citaat
Sinds wanneer kom jij aanzetten met tips voor vrouwen Jupi? Vond het bij puntje 6 al dubieus worden, 7 werd nog slechter, maar puntje 9 slaat toch wel alles! Mocht dit het niveau zijn waar je deze site heen wilt krijgen dan haak ik af hoor!

_________________
Do Feb 07, 2008 18:46 pm Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Mofok
goe bezig


Geregistreerd op: 09 Nov 2007
Berichten: 971
Woonplaats: Leuven

Bericht Reageren met citaat
mja, best wel melig, maar we willen allemaal graag vrouwelijke lezers op deze site. dus we zullen wel ergens moeten beginnen he?
Do Feb 07, 2008 19:18 pm Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
jupi-team
Tettezot


Geregistreerd op: 08 Jul 2007
Berichten: 4000

Bericht Reageren met citaat
Hah, vanaf puntje zes vond ik het ook wel redelijk fout worden. Maarja, misschien dat vrijgezelle mannen hier de hints van vrouwen mee kunnen herkennen
Soit, zal het nooit meer doen

_________________
[TeTTn] Hier stond ooit een banner [/TeTTn]
Do Feb 07, 2008 19:48 pm Profiel bekijken Stuur privébericht
Bepke
iemand een pintje?


Geregistreerd op: 09 Nov 2007
Berichten: 199

Bericht Reageren met citaat
Mofok schreef:
mja, best wel melig, maar we willen allemaal graag vrouwelijke lezers op deze site. dus we zullen wel ergens moeten beginnen he?


hahaha goeie insteek Mofok! Mr. Green
Do Feb 07, 2008 19:53 pm Profiel bekijken Stuur privébericht
Grim
dooooorrssttt!!!!


Geregistreerd op: 08 Nov 2007
Berichten: 390

Bericht Reageren met citaat
aaaargh valentijn, ik haat valentijn. Ik heb zo e probleem e, dak gelijk geen deftige en leuke meiskes meer tegenkom, en de die dak al ken zijn al bezet off willen me gewoon als goeie vriend (verdomme) en die wijven die dan wel willen, ben kik nie in geintereseerd.

_________________
http://chulack.myminicity.com/
Vr Feb 08, 2008 1:31 am Profiel bekijken Stuur privébericht
blaaat
dooooorrssttt!!!!


Geregistreerd op: 07 Nov 2007
Berichten: 427

Bericht Reageren met citaat
jupi gijse jeanet!

_________________
jupi-team schreef:
Awel, ik heb gezopen enzo. Maar ik kan zeggen dat ge allemaal een bende fuckers zijt. En de mods en admins weten waarom... Deze dingen horen niet thuis onder de users... Dus fuck yourself. En diegene van admins of mods die van niets weten, sorry, maar ga dan ergens in de grond kretsen ofzo... © jupi-team @ zattevrienden.be
Vr Feb 08, 2008 2:31 am Profiel bekijken Stuur privébericht
jupi-team
Tettezot


Geregistreerd op: 08 Jul 2007
Berichten: 4000

Bericht Reageren met citaat
volgens mij was ik gister zo melig door dat wicht wat de hele tijd bij mij aant zagen was dat ze ne kleine wou

_________________
[TeTTn] Hier stond ooit een banner [/TeTTn]
Vr Feb 08, 2008 13:10 pm Profiel bekijken Stuur privébericht
Mofok
goe bezig


Geregistreerd op: 09 Nov 2007
Berichten: 971
Woonplaats: Leuven

Bericht Reageren met citaat
Grim schreef:
aaaargh valentijn, ik haat valentijn. Ik heb zo e probleem e, dak gelijk geen deftige en leuke meiskes meer tegenkom, en de die dak al ken zijn al bezet off willen me gewoon als goeie vriend (verdomme) en die wijven die dan wel willen, ben kik nie in geintereseerd.


Ge zijt niet alleen, kerel. Ik zit ook met dat probleem tegenwoordig..

@Jupi, en was ze te doen?
Vr Feb 08, 2008 17:30 pm Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
jupi-team
Tettezot


Geregistreerd op: 08 Jul 2007
Berichten: 4000

Bericht Reageren met citaat
Kzou ze wel eens willen MAAR, ze heeft al ne vriend en ik wil geen kinderen. Die hare vriend trouwens ook niet

_________________
[TeTTn] Hier stond ooit een banner [/TeTTn]
Vr Feb 08, 2008 18:04 pm Profiel bekijken Stuur privébericht
Bepke
iemand een pintje?


Geregistreerd op: 09 Nov 2007
Berichten: 199

Bericht Reageren met citaat
Grim schreef:
aaaargh valentijn, ik haat valentijn. Ik heb zo e probleem e, dak gelijk geen deftige en leuke meiskes meer tegenkom, en de die dak al ken zijn al bezet off willen me gewoon als goeie vriend (verdomme) en die wijven die dan wel willen, ben kik nie in geintereseerd.


Hmmm ik heb daar toch wel een mening over; volgens mij heeft dat voor een groot gedeelte te maken met hoe je over jezelf denkt.
Ieder leuk meisje zoekt gewoon een beetje een zichzelf respecterende vent, en geen wanhopige sukkel die met zijn ziel onder zijn arm loopt.
Bovendien kan je pas van iemand anders houden/kan iemand anders pas van jou houden als je van jezelf houd.
Dus gelijk Blaaat reeds riposteerde: "Fucking pull yourself together!"
Za Feb 09, 2008 7:50 am Profiel bekijken Stuur privébericht
Dropkick
tetten!!


Geregistreerd op: 10 Nov 2007
Berichten: 1003

Bericht Reageren met citaat
Vermits ik geen vrijgezel ben, ga ik die tekst niet lezen

_________________
Za Feb 09, 2008 10:14 am Profiel bekijken Stuur privébericht
jupi-team
Tettezot


Geregistreerd op: 08 Jul 2007
Berichten: 4000

Bericht Reageren met citaat
bepke heeft daar wel een goed punt feitelijk. Nu moet ik weer terug denken aan dat lekker meiske dat ik gister weer gezien heb. Ik had haar verleden jaar gewoon moeten pakken verdomme

_________________
[TeTTn] Hier stond ooit een banner [/TeTTn]
Za Feb 09, 2008 12:31 pm Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:    
Reageren    Daily Fun Forumindex » Fun Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar: 
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Vjacheslav Trushkin / Easy Tutorials (Photoshop Tutorials).
Vertaling door Lennart Goosens.