Home Page
RegistrerenZoekenFAQGebruikerslijstGebruikersgroepenInloggen
mijne zever

 
Reageren    Daily Fun Forumindex » Fun Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
mijne zever
Auteur Bericht
heilige poop
goe bezig


Geregistreerd op: 07 Feb 2008
Berichten: 626
Woonplaats: AAAAntwAAAArpen

Bericht mijne zever Reageren met citaat
Dit onderdeel is van mij en niet van jullie !!! Hier ben ik egoistisch (zoals altijd). Ik ga hier lullen, zeveren,biechten en teglijkertijd liegen en bedriegen.
Wat jullie er mee doen kan mij geen barst schelen. De pot op met jullie reacties ....

_________________
-----------------------------------------------------
Vr Feb 08, 2008 0:44 am Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
heilige poop
goe bezig


Geregistreerd op: 07 Feb 2008
Berichten: 626
Woonplaats: AAAAntwAAAArpen

Bericht Reageren met citaat
Ben je bijna thuis breekt je uitlaat vlak bij de knalpot; resultaat: auto staat vrijwel klem op de knalpot. Je duikt dus in het eerste het beste 'gat' langs de kant van de straat, want je wil die auto toch niet midden op de weg laten staan. Hij staat dus half op de straat, half in de parkeerhaven. Wegenwacht gebeld, ik was al een beetje in de stress. Ben niet zo'n type die altijd kalm blijft in dit soort situaties. Ik had de meneer van de ww nog aan de lijn als er een auto met een oudere dame erin naast me komt staan:"meneer, u mag daar niet staan. Dat is mijn betaalde parkeerplaats. Wilt u uw auto onmiddelijk verplaatsen!" Ik had dus natuurlijk helemaal niet gezien dat het een gereserveerde plek was...Ik zeg dus:"Mevrouw, de uitlaat is net afgebroken en ik sta min of meer vast." "Niets mee te maken. Ik betaal genoeg voor die plek, gaat u maar aan de overkant staan!" Zucht:Ik sta vast op mijn eigen uitlaat! Komt de buurvrouw er ook nog aan:"ja nou, hij staat hier net, dus hij kan hem ook verplaatsen." Terwijl de buurvrouw nota bene zag dat mijn uitlaat klem zat tussen de weg en de auto! Kut, wat weinig begrip hebben de mensen toch. Ik stond daar echt niet voor de lol. Maar goed, de dames bleven ageren en ik wilde de schade aan de auto toch beperken. Dus dan maar een ruk aan de uitlaat. Na enig gewrik kwam ie er onderuit. Gelukkig was het niet de hele uitlaat maar alleen het laatste deel bij de knalpot (of hoe heet zo'n ding eigenlijk). Ik dus maar een klein stukje verderop de auto neergezet. De dame had natuurlijk ook een beetje begrip kunnen tonen en haar auto, tijdelijk, aan de overkant kunnen zetten. Ik had echt getracht de auto zo spoedig mogelijk daar weg te (laten) halen.

Nog 20 minuten gewacht op de wegenwachter. Aan hem advies gevraagd of ik zo nog het stukje naar huis kan rijden en morgen naar de garage. Dat was gelukkig niet zo'n probleem. De auto geeft trouwens wel minder vermogen zonder knalpot zeg!

Graag wat meer begrip op de wereld. Ook al heb je een betaalde plek voor je deur, is het nou zo erg om één nachtje de auto 2 plekjes verder te zetten, dan.........

Zo, ik ben het even een beetje kwijt. (Mijn vertrouwen in andere mensen ook trouwens)

_________________
-----------------------------------------------------
Vr Feb 08, 2008 1:09 am Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
jupi-team
Tettezot


Geregistreerd op: 08 Jul 2007
Berichten: 4000

Bericht Reageren met citaat
Ha, kan het mij voorstellen. Zo'n typisch oud mens wat gans den dag niks te doen heeft. Zou serieus beginnen schelden denk ik.
Ohja, sorry dat ik iets in uwen topic heb gezegd, ben nu eenmaal ne spammer

_________________
[TeTTn] Hier stond ooit een banner [/TeTTn]
Vr Feb 08, 2008 13:18 pm Profiel bekijken Stuur privébericht
Mofok
goe bezig


Geregistreerd op: 09 Nov 2007
Berichten: 971
Woonplaats: Leuven

Bericht Reageren met citaat

Vr Feb 08, 2008 17:35 pm Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
heilige poop
goe bezig


Geregistreerd op: 07 Feb 2008
Berichten: 626
Woonplaats: AAAAntwAAAArpen

Bericht Reageren met citaat
Lekker hoor, collega's
Ik ben soms toch zo blij (NOT) met mijn collega's van het werk . Daar ben ik nu dus. Maar het heeft me wel een kwartier gekost om te gaan internetten. Een of andere onverlaat vond het namelijk nodig de adresbalk te verwijderen. Een browser zonder adresbalk is dus net zoiets als een telefoon zonder cijfers. Nou weet ik wel hoe ik dat terug moet vinken, maar hij verscheen iedere keer alleen als 'button', maar was met geen mogelijkheid te verschuiven om em groter te maken. Maar goed, uiteindelijk is het toch gelukt.

Collega's, weer bedankt voor deze volstrekt nutteloze actie. Want wat is nou browsen zonder adresbalk?

_________________
-----------------------------------------------------
Vr Feb 08, 2008 19:41 pm Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
jupi-team
Tettezot


Geregistreerd op: 08 Jul 2007
Berichten: 4000

Bericht Reageren met citaat
dat klinkt gelijk schumi met een brein. ook kinklare onzin

_________________
[TeTTn] Hier stond ooit een banner [/TeTTn]
Vr Feb 08, 2008 19:51 pm Profiel bekijken Stuur privébericht
Bepke
iemand een pintje?


Geregistreerd op: 09 Nov 2007
Berichten: 199

Bericht Reageren met citaat
over onzin gesproken.. Mr. Green


Vr Feb 08, 2008 20:27 pm Profiel bekijken Stuur privébericht
Mofok
goe bezig


Geregistreerd op: 09 Nov 2007
Berichten: 971
Woonplaats: Leuven

Bericht Reageren met citaat
da beest heeft precies geen tanden
Vr Feb 08, 2008 22:36 pm Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
jupi-team
Tettezot


Geregistreerd op: 08 Jul 2007
Berichten: 4000

Bericht Reageren met citaat
ja, da beest ziet er maar weird uit. Ondertussen wacht ik al met spanning op een nieuw verhaal van poop. Altijd lachen dan

_________________
[TeTTn] Hier stond ooit een banner [/TeTTn]
Za Feb 09, 2008 12:43 pm Profiel bekijken Stuur privébericht
Mofok
goe bezig


Geregistreerd op: 09 Nov 2007
Berichten: 971
Woonplaats: Leuven

Bericht Reageren met citaat
Ja, de poop moet ons nog eens komen entertainen :D
Za Feb 09, 2008 12:48 pm Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
Bepke
iemand een pintje?


Geregistreerd op: 09 Nov 2007
Berichten: 199

Bericht Reageren met citaat
halleluja Mr. Green
Za Feb 09, 2008 19:04 pm Profiel bekijken Stuur privébericht
heilige poop
goe bezig


Geregistreerd op: 07 Feb 2008
Berichten: 626
Woonplaats: AAAAntwAAAArpen

Bericht Reageren met citaat
jupi-team schreef:
dat klinkt gelijk schumi met een brein. ook kinklare onzin


Hoe durf je zoiets te zeggen zonder een kameel te posten ?????

_________________
-----------------------------------------------------
Za Feb 09, 2008 21:25 pm Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
heilige poop
goe bezig


Geregistreerd op: 07 Feb 2008
Berichten: 626
Woonplaats: AAAAntwAAAArpen

Bericht Reageren met citaat
Eens in mijn dossiers kijken :

Aha dit....

Homosueel` en kinderen.....
Laatst was ik op bezoek bij goede vrienden van me toen het gesprek kwam op het feit dat ik (op dit moment) alleen ben. Ik zei dus dat ik momenteel geen vriend heb, ik duik nou eenmaal niet met Jan en alleman de koffer in. Komt hun zoon van 8 ineens in actie:" Meneer (dat zeggen ze nog wel eens tegen me), bent u homosueel?" . Ja echt, zo zei hij dat. Ik vertelde hem dat ik volgens mij zo geboren ben, dus het is voor mij niet anders. "U kunt dus geen kindjes krijgen?". Nee, jongen, niet zoals de natuur bedoeld heeft. (Nu is het zo dat ik op mijn 12e al besloten had dat ik geen kinderen wil en dit was voor dat ik 'door' had dat ik homosexueel ben.) Ik zou ze tegenwoordig wel kunnen adopteren of via een draagmoeder laten komen, maar ik ben zelf niet zo'n kindermens. Mijn broer en schoonzuster hebben er een en ik vind het heel leuk om daar naar toe te gaan. Ik weet nog steeds niet waarom ik geen kinderen wil. Trouwens, ik vind nog steeds dat kinderen zouden moeten opgroeien in een 'normaal' gezin: vader en moeder dus. En niet twee vaders of twee moeders. Of ze dan via de natuurlijke weg verwekt en gekomen zijn maakt mij niet uit, als ze maar uit liefde worden opgevoed. (Dit lijkt me bij Palisa en de Prinses overigens geen probleem.) Even voor de duidelijkheid, ik ben gek op kinderen (ik ben homo en niet pedo), dus waarom ik ze zelf, nog steeds, niet wil is me niet helemaal duidelijk. Maar ik sta dus al 28 jaar achter dat besluit dat ik op mijn 12e heb genomen; ........

_________________
-----------------------------------------------------
Za Feb 09, 2008 21:31 pm Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
heilige poop
goe bezig


Geregistreerd op: 07 Feb 2008
Berichten: 626
Woonplaats: AAAAntwAAAArpen

Bericht Reageren met citaat
Mofok schreef:
Ja, de poop moet ons nog eens komen entertainen :D


Geef jij eens het volgende onderwerp !!!!!

Geen woord ... maar zin ... een situatie .... voorbeeld .... gebeurtenis ... gevoelsomschrijving....

Zal dan eens zien wat ik er van kan maken ....

Doe je het niet ... ligt er een gedicht klaar !!!

_________________
-----------------------------------------------------
Za Feb 09, 2008 21:34 pm Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
blaaat
dooooorrssttt!!!!


Geregistreerd op: 07 Nov 2007
Berichten: 427

Bericht Reageren met citaat
... homoseksueel en telkens achter tetten zagen op zattevrienden?

_________________
jupi-team schreef:
Awel, ik heb gezopen enzo. Maar ik kan zeggen dat ge allemaal een bende fuckers zijt. En de mods en admins weten waarom... Deze dingen horen niet thuis onder de users... Dus fuck yourself. En diegene van admins of mods die van niets weten, sorry, maar ga dan ergens in de grond kretsen ofzo... © jupi-team @ zattevrienden.be
Za Feb 09, 2008 21:54 pm Profiel bekijken Stuur privébericht
heilige poop
goe bezig


Geregistreerd op: 07 Feb 2008
Berichten: 626
Woonplaats: AAAAntwAAAArpen

Bericht Re: mijne zever Reageren met citaat
@ blaat

Ik zal nog eens herhalen wat ik in het allerbegin meedeelde !!!

heilige poop schreef:
Dit onderdeel is van mij en niet van jullie !!! Hier ben ik egoistisch (zoals altijd). Ik ga hier lullen, zeveren,biechten en teglijkertijd liegen en bedriegen.
Wat jullie er mee doen kan mij geen barst schelen. De pot op met jullie reacties ....


Wat ik wel kan melden dat het uit een dossier komt zoals ik al eerder schreef. Persoonlijke verwijzingen gewist zijn en het geheel in verhaal gezet is.

_________________
-----------------------------------------------------
Za Feb 09, 2008 22:02 pm Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
blaaat
dooooorrssttt!!!!


Geregistreerd op: 07 Nov 2007
Berichten: 427

Bericht Reageren met citaat


_________________
jupi-team schreef:
Awel, ik heb gezopen enzo. Maar ik kan zeggen dat ge allemaal een bende fuckers zijt. En de mods en admins weten waarom... Deze dingen horen niet thuis onder de users... Dus fuck yourself. En diegene van admins of mods die van niets weten, sorry, maar ga dan ergens in de grond kretsen ofzo... © jupi-team @ zattevrienden.be
Zo Feb 10, 2008 2:36 am Profiel bekijken Stuur privébericht
Mofok
goe bezig


Geregistreerd op: 09 Nov 2007
Berichten: 971
Woonplaats: Leuven

Bericht Reageren met citaat
nu begrijp ik poop zijn behoefte om een apart topic aan te maken. tussen twee grappen door ons mee delen dat poop homoseksueel is.

ik begrijp dat het moeilijk is om dit in de groep te gooien.
ik zal blijven zagen achter tetten, en misshien gij ook.
als ge andere topics wilt en ge wilt da kenbaar maken, is Nienna de vrouw die u kan helpen.
Vraag haar haar msn en praat met haar, ze is een supermeid, ze zal u zeker niet teleurstellen. PM mij als ge wilt praten.
Ik maak mss grappen, iedereen zal grappen maken over homo's, maar ik hoop niet dat bij dailyfun en ZM een soort van ongeremdheid kan blijven bestaan. als ge u aangevald voeld moet ge dat zeggen. Ik lag graag met verwijfde homo's maar als ge wilt praten is het nu het moment.

Ge hebt u laten leren kennen. Ge moet daar nu ook geen spijt van krijgen.
Zo Feb 10, 2008 13:31 pm Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
jupi-team
Tettezot


Geregistreerd op: 08 Jul 2007
Berichten: 4000

Bericht Re: mijne zever Reageren met citaat
Bwahahaha, kzal de poop nog eens quoten. *hint hint*


heilige poop schreef:
Dit onderdeel is van mij en niet van jullie !!! Hier ben ik egoistisch (zoals altijd). Ik ga hier lullen, zeveren,biechten en teglijkertijd liegen en bedriegen.
Wat jullie er mee doen kan mij geen barst schelen. De pot op met jullie reacties ....


_________________
[TeTTn] Hier stond ooit een banner [/TeTTn]
Zo Feb 10, 2008 13:56 pm Profiel bekijken Stuur privébericht
Mofok
goe bezig


Geregistreerd op: 09 Nov 2007
Berichten: 971
Woonplaats: Leuven

Bericht Reageren met citaat
I rest my case
Zo Feb 10, 2008 14:01 pm Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
heilige poop
goe bezig


Geregistreerd op: 07 Feb 2008
Berichten: 626
Woonplaats: AAAAntwAAAArpen

Bericht Reageren met citaat
Bwooeeehahahahahah.....wahahahaha....

Ik begin mij hier goed te amuseren !!!!!!

Zo luid hoongelach dat mijn vrouw is komen kijken......

Mofok schreef:
Ja, de poop moet ons nog eens komen entertainen :D


Awel mofok tis mij gelukt !!!!

ziehier mijn bron:

http://peterseigen.web-log.nl/peterseigen/persoonlijk/index.html

ga naar 6 december 2003....

Maar ik moet wel zeggen: jij bent een man met een gouden hart !!!!

Je bent één ding effe vergeten en dat is het allereerste wat ik zij......

Dit onderdeel is van mij en niet van jullie !!! Hier ben ik egoistisch (zoals altijd). Ik ga hier lullen, zeveren,biechten en tegelijkertijd liegen en bedriegen.
Wat jullie er mee doen kan mij geen barst schelen. De pot op met jullie reacties ....

Sorry ik heb geprofiteert. Neem het mij niet kwalijk want ik heb het U gezegd.

Jij, MOFOK, verdiend een pluim.
De reden waarom ik dat gepost heb: Ik ken hem .... ik zal zeker uw raad doorgeven aan hem!!!!!

_________________
-----------------------------------------------------
Zo Feb 10, 2008 22:50 pm Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
jupi-team
Tettezot


Geregistreerd op: 08 Jul 2007
Berichten: 4000

Bericht Reageren met citaat
nu ga ik helemaal strijk

_________________
[TeTTn] Hier stond ooit een banner [/TeTTn]
Zo Feb 10, 2008 22:58 pm Profiel bekijken Stuur privébericht
heilige poop
goe bezig


Geregistreerd op: 07 Feb 2008
Berichten: 626
Woonplaats: AAAAntwAAAArpen

Bericht Reageren met citaat
En dan nu het gedicht....


Handen...

Wat moet je zonder mij?.
''Geen streling krijgen'' maakt je ook niet blij.
Ik ben niets zonder de hulp van mijn vijf maatjes.
Die heel belangrijk zijn tijdens de erotische daadjes.
Geen plekje op je lichaam blijft ongemoeid.
Het Lichaam dat mij onverminderd boeit.
En ik ben ook niet alleen, wat scheelt.
Een tweede ''mij'', maar dan in spiegelbeeld.
Samen verzorgen we een prachtig samnespel.
Wat tintelingen geeft over je hele vel.

Ik streel langzaam over je lip.
Terwijl de andere ''mij'' zijn weg zoekt in je slip.
We laten je kreunen en hijgen.
En je temperatuur behoorlijk stijgen.
Nu ik bij je tepel ben gekomen.
Heb je je ogen dicht, alsof je ligt te dromen.
Mijn spiegelbeeld verlaat het gebied tussen je benen.
En zoekt zich een weg naar je tenen.
Nu bereik ik jouw gebied van genot.
Mijn wrijving over je liefdesplekje maakt je zot.
Nog even ... je schokt ... en komt klaar.
Een heerlijk samenspel dat we doen met elkaar.

Wat moet je als we er niet zijn.
Nooit een streling is ook niet fijn.

_________________
-----------------------------------------------------
Zo Feb 10, 2008 23:39 pm Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Grim
dooooorrssttt!!!!


Geregistreerd op: 08 Nov 2007
Berichten: 390

Bericht Reageren met citaat
dees topic ruleerd keihard!!!!

_________________
http://chulack.myminicity.com/
Ma Feb 11, 2008 0:29 am Profiel bekijken Stuur privébericht
jupi-team
Tettezot


Geregistreerd op: 08 Jul 2007
Berichten: 4000

Bericht Reageren met citaat
nice nice

_________________
[TeTTn] Hier stond ooit een banner [/TeTTn]
Ma Feb 11, 2008 0:37 am Profiel bekijken Stuur privébericht
heilige poop
goe bezig


Geregistreerd op: 07 Feb 2008
Berichten: 626
Woonplaats: AAAAntwAAAArpen

Bericht Reageren met citaat
Ben ik depressief ?



Vaak krijgen we de vraag : ‘Ben ik depressief ?’
Om met zekerheid te kunnen zeggen of er sprake is van een depressie zal door een hulpverlener een diagnose moeten worden gesteld.
U zult begrijpen dat ik daar geen antwoord op kunnen, willen of mogen geven.

Echter, ik kan u wel helpen om onderscheid te maken tussen normale depressiviteit en een depressie.
Hierbij maken wij vaak de vergelijking met griep.
Iedereen vindt het heel normaal dat iemand af en toe geveld wordt door de griep en zich daardoor een aantal dagen niet goed voelt.
Maar als de griep niet overgaat en de verschijnselen alleen maar erger worden, zal bijna iedereen die dat heeft naar de huisarts gaan.
Hetzelfde zou bij depressiviteit die niet overgaat moeten gebeuren.
Duurt de depressiviteit langer dan twee weken en worden de klachten alleen maar erger, dan zou er wel eens sprake kunnen zijn van een depressie en is het verstandig uw huisarts te raadplegen.
Om een normale depressiviteit van een depressie te onderscheiden kunt u ook een 'depressie zelftest' doen.

Tot slot kun u onderstaande verschijnselen bestuderen.
Indien u veel overeenkomsten ziet, maak dan zo snel mogelijk een afspraak met uw huisarts.


Symptomen van depressie

Indien u wilt weten of iemand in uw omgeving een depressie heeft, kunt u onderstaande overzicht raadplegen :

somberheid, neerslachtigheid;

lusteloosheid en prikkelbaarheid;

gebrek aan interesse en plezier;

concentratieproblemen, vergeetachtigheid en besluiteloosheid;

schuldgevoelens, zelfverwijten en het gevoel niets waard te zijn;

het gevoel van binnen dood of leeg te zijn;

gevoelens van machteloosheid, wanhoop en angst;

grote vermoeidheid;

sterke neiging tot piekeren;

huilen zonder dat dit oplucht of graag willen huilen maar dit niet kunnen;

traagheid in praten, denken en bewegen of lichamelijke onrust;

gebrek aan eetlust en gewichtsverlies of juist overdreven eetlust en gewichtstoename;

moeite met inslapen of doorslapen of juist niet uit bed kunnen komen;

weinig of geen zin in vrijen;

gedachten aan de dood en/of zelfdoding;

lichamelijk klachten zoals : verstopping, een droge mond, onverklaarbare pijn, duizeligheid, hartkloppingen, trillende handen, druk op de borst en hoofd- en rugpijn.

Veel depressieve mensen voelen zich ’s ochtends het ellendigst en gaan zich in de loop van de dag beter voelen, bij anderen zijn de verschijnselen ’s avonds juist het sterkst.


Verder op te letten :

Depressie kent twee hoofdsymptomen : neerslachtig gevoel en verlies van interesse en van plezier (minimaal een van deze verschijnselen dient aanwezig te zijn).

Het is normaal om af en toe neerslachtig te zijn. Vooral als hier een aanleiding voor is (een verbroken relatie, ontslag, heftige gebeurtenis etc.).
Deze verlaagde stemming dient niet verward te worden met een depressie.
Indien er geen duidelijke aanleiding is voor uw plotselinge neerslachtigheid en deze langer dan twee weken aanhoudt, is het verstandig contact op te nemen met uw huisarts.

Indien u in het verleden een depressie heeft gehad, wees dan niet al te bang dat sombere gevoelens sowieso tot een depressie leiden.
Het is heel normaal om af en toe down te zijn.
Indien u last heeft van somberheid, probeer dan te achterhalen of hier een verklaring voor is zoals stress, werkproblemen, relatieproblemen etc.
Zo niet, wacht dan niet te lang af en maak een afspraak met de huisarts.

Het komt wel eens voor dat mensen die in het verleden een depressie hebben gehad na een griep denken dat de depressie terugkeert.
Belangrijk is om te weten dat de lichamelijk klachten na griep (vermoeidheid, slap) lijken op de lichamelijk klachten die gepaard gaan met een depressie.
Het hoeft dus zeker geen depressie te zijn.
Geef uw lichaam de tijd om weer op krachten te komen, dan zult u zien dat de klachten vaak vanzelf verdwijnen.
Het komt echter ook een enkele keer voor dat een depressie de kop opsteekt na de griep.
Als de klachten langer dan twee weken aanhouden breng dan een bezoek aan de huisarts.

_________________
-----------------------------------------------------
Ma Feb 11, 2008 20:26 pm Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
jupi-team
Tettezot


Geregistreerd op: 08 Jul 2007
Berichten: 4000

Bericht Reageren met citaat
hmmmm, dien tekst komt acht jaar te laat. Nu is het te laat

_________________
[TeTTn] Hier stond ooit een banner [/TeTTn]
Ma Feb 11, 2008 21:14 pm Profiel bekijken Stuur privébericht
Grim
dooooorrssttt!!!!


Geregistreerd op: 08 Nov 2007
Berichten: 390

Bericht Reageren met citaat
lol, die tekst. kheb die paar weken geleden al es gelezen kvond dak er gevaarelijk veel naar aant toe leunen was gelukkig zienk me aant herpakken

_________________
http://chulack.myminicity.com/
Ma Feb 11, 2008 21:26 pm Profiel bekijken Stuur privébericht
heilige poop
goe bezig


Geregistreerd op: 07 Feb 2008
Berichten: 626
Woonplaats: AAAAntwAAAArpen

Bericht Reageren met citaat
Een nieuw item om eens bij stil te staan ...


Nerd worden in 5 stappen ...

stap 1: Je internetomgeving.
Als über-nerd moet je absoluut sites als Think Geek en tweakers.net aan je favorieten toevoegen.

stap 2: Je taalgebruik.
Memoriseer woorden als LOL, BRB, RTFM, WTF, Ping, Localhost, BTW en gebruik ze vaak in het dagelijks leven. Onderwerpen als IP-address/ Firewall, Linux, POP3, …moeten vanaf nu behoren tot je parate kennis. Ook smilies moet je vanbuiten kennen ( bv: :-), :-(, , …). Vanaf nu is Frans niet meer je tweede taal, maar wel PHP, ASP, Pascal,…

stap 3: Je klederdracht.
Surf naar Geek-shirts, Concept-tshirt, en begin maar te bestellen!

stap 4: Vrouwen.
Alhoewel nerds niet al te sociaal aangelegd zijn, blijven het toch mannen en dus ook geïnteresseerd in vrouwen. Maar uiteraard niet zomaar vrouwen. Vrouwen als Lara Croft en Seven of Nine zijn bij nerds heel erg in trek (of overloop eens de Star Trek- vrouwenlijst). Ze hebben het liefst een gif tet

stap 5: Je interesses.
Vanaf nu ben je een kenner van films als Sneakers, Hackers, Tron, The Matrix. Verslind je boeken op je PDA en drink enkel nog vloeistoffen die cafeïne of alcohol bevatten.

Maar het allerbelangrijkste om een echte nerd te worden is… kom nooit meer in aanraking met de zon. De zon is voor jou net hetzelfde als wat Kryptonite voor Superman is.

_________________
-----------------------------------------------------
Di Feb 12, 2008 19:40 pm Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Mofok
goe bezig


Geregistreerd op: 09 Nov 2007
Berichten: 971
Woonplaats: Leuven

Bericht Reageren met citaat
Sneakers, Hackers, Tron en de Matrix heb ik gezien! :D vette films, maar daarmee houdt het ook mee op!
Wo Feb 13, 2008 0:43 am Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
jupi-team
Tettezot


Geregistreerd op: 08 Jul 2007
Berichten: 4000

Bericht Reageren met citaat
hmmmm, gene nerd, wel een spamslet

_________________
[TeTTn] Hier stond ooit een banner [/TeTTn]
Wo Feb 13, 2008 13:12 pm Profiel bekijken Stuur privébericht
heilige poop
goe bezig


Geregistreerd op: 07 Feb 2008
Berichten: 626
Woonplaats: AAAAntwAAAArpen

Bericht Reageren met citaat
Deze heb ik ondertussen al drie maal in mijne e-mail teruggevonden ... Daarom post ik hem hier .

http://www.youtube.com/watch?v=i3e4Kbn1Fjk&eurl=http://www.appelogen.be/2008/01/21/sletje-en-het-feest-nsfw/


Deze voice-over van Belle en het Beest is goed gevonden. Hoewel niet iedereen dit grappig gaat vinden, vrees ik. Vooral het liedje is lekker vettig. Je moet wel drie minuten geduld hebben. De audio is behoorlijk hollands.

_________________
-----------------------------------------------------
Vr Feb 15, 2008 20:00 pm Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Mofok
goe bezig


Geregistreerd op: 09 Nov 2007
Berichten: 971
Woonplaats: Leuven

Bericht Reageren met citaat
tis wel lachen voor een tijdje, daarna houdt het wel wat op. Ik vind het best wel grappig, maar omdat ik alleen maar over neuken hoor praten en ik geen neuken zie, gaat mijn zin redelijk snel over..
Zoek nog wa verder op het net over porn comics, en je zult wss vinden wat je zoekt
Za Feb 16, 2008 3:13 am Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
heilige poop
goe bezig


Geregistreerd op: 07 Feb 2008
Berichten: 626
Woonplaats: AAAAntwAAAArpen

Bericht Reageren met citaat


_________________
-----------------------------------------------------
Do Mrt 06, 2008 21:37 pm Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
heilige poop
goe bezig


Geregistreerd op: 07 Feb 2008
Berichten: 626
Woonplaats: AAAAntwAAAArpen

Bericht Reageren met citaat
Vertel mij eens wat deze lippen U vertellen....



_________________
-----------------------------------------------------
Vr Mrt 07, 2008 1:57 am Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
jupi-team
Tettezot


Geregistreerd op: 08 Jul 2007
Berichten: 4000

Bericht Reageren met citaat
ferm strand moet ik zeggen

_________________
[TeTTn] Hier stond ooit een banner [/TeTTn]
Za Mrt 08, 2008 15:47 pm Profiel bekijken Stuur privébericht
kaarsvet
goe bezig


Geregistreerd op: 07 Feb 2008
Berichten: 688

Bericht Reageren met citaat
jaaaaaaaaaaaaan ze, schuun strand!
Zo Mrt 09, 2008 9:13 am Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
heilige poop
goe bezig


Geregistreerd op: 07 Feb 2008
Berichten: 626
Woonplaats: AAAAntwAAAArpen

Bericht Reageren met citaat
Hier moest ik toch even stilstaan ....



_________________
-----------------------------------------------------
Di Mrt 25, 2008 0:07 am Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
jupi-team
Tettezot


Geregistreerd op: 08 Jul 2007
Berichten: 4000

Bericht Reageren met citaat
Da is nogal euh, verwarrend.

_________________
[TeTTn] Hier stond ooit een banner [/TeTTn]
Di Mrt 25, 2008 13:27 pm Profiel bekijken Stuur privébericht
Mofok
goe bezig


Geregistreerd op: 09 Nov 2007
Berichten: 971
Woonplaats: Leuven

Bericht Reageren met citaat
manman, vind zo een!
Di Mrt 25, 2008 18:19 pm Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
heilige poop
goe bezig


Geregistreerd op: 07 Feb 2008
Berichten: 626
Woonplaats: AAAAntwAAAArpen

Bericht Reageren met citaat


_________________
-----------------------------------------------------
Za Mrt 29, 2008 13:35 pm Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
heilige poop
goe bezig


Geregistreerd op: 07 Feb 2008
Berichten: 626
Woonplaats: AAAAntwAAAArpen

Bericht Reageren met citaat
FUCK YOU AL !!!!!





_________________
-----------------------------------------------------
Za Apr 19, 2008 11:27 am Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
jupi-team
Tettezot


Geregistreerd op: 08 Jul 2007
Berichten: 4000

Bericht Reageren met citaat
wat een gefuck

_________________
[TeTTn] Hier stond ooit een banner [/TeTTn]
Za Apr 19, 2008 14:52 pm Profiel bekijken Stuur privébericht
heilige poop
goe bezig


Geregistreerd op: 07 Feb 2008
Berichten: 626
Woonplaats: AAAAntwAAAArpen

Bericht Reageren met citaat
O wat heb ik een dorst ...



GIJ OOK ????

_________________
-----------------------------------------------------
Ma Aug 04, 2008 22:18 pm Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
jupi-team
Tettezot


Geregistreerd op: 08 Jul 2007
Berichten: 4000

Bericht Reageren met citaat
zeker en vast

_________________
[TeTTn] Hier stond ooit een banner [/TeTTn]
Ma Aug 04, 2008 23:51 pm Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:    
Reageren    Daily Fun Forumindex » Fun Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar: 
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Vjacheslav Trushkin / Easy Tutorials (Photoshop Tutorials).
Vertaling door Lennart Goosens.