Home Page
RegistrerenZoekenFAQGebruikerslijstGebruikersgroepenInloggen
fotoverslag Cebit (veel foto's, inladen kan even duren)

 
Reageren    Daily Fun Forumindex » Het dagelijkse leven Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
fotoverslag Cebit (veel foto's, inladen kan even duren)
Auteur Bericht
jupi-team
Tettezot


Geregistreerd op: 08 Jul 2007
Berichten: 4000

Bericht fotoverslag Cebit (veel foto's, inladen kan even duren) Reageren met citaat
Fotoverslag cebit

Den jupi en ne maat vertrokken dus donderdag 6 maart 2008 omstreeks zeven uur 's avonds. Het eerste wat we deden,

was naar de nachtshop gaan om bier te halen. Uiteraard!!!

Toen direct autostrade op. Vierhonderd kilometer en talloze werken later kwamen we aan op de camping. Toen was het

dus al half twaalf, en was die kerel niet meer geneigd om zijn kot uit te komen. Dat was dus, dag slaapplaats.
Der zat niks anders op om dan maar op zoek te gaan naar een hotel of iets in dien aard.

Natuurlijk zat alles vol, of waren ze niet open. Of had ge iets aan de hand gelijk dit, overal licht branden, op de

deur hing open, de neon met open was aan. Maaaaaar, natuurlijk was de deur dicht. Bellen en telefoneren hielp ook

al niet. NIemand deed open, de sletten :p




Naderhand dit hotelleke gevonden. Kerel heeft ons korting gegeven en wa salmonella eieren. Daarvoor al

heel wat minder :respect:





Swat, geen zak geslapen daar wegens te warm, een kussen dat op gene orgel trok. Ge kent da wel. Voor de rest zag

die keet er zo ongeveer uit.











Buiten stond dees nog.






Half acht dus wakker, ontbijten zat er niet in, want die eieren lagen nog op onze maag :d

Acht uur vertrokken richting Cebit. En nog maar eens het vernuft van de Duitse wegen gezien. Die mannen draaien

daar de autostrades gewoon om. Van het één moment op het andere kunt ge dus de andere richting uitrijden. Wij reden

hier dus aan de kant wat normaal gezien van Hannover weg gaat. Hier is dus echt over nagedacht.







En uiteindelijk waren we er dan, Cebit, here we come :p



Zo als geweten waarschijnlijk is Cebit een computerbeurs. Maar dat neemt niet weg dat we niet naar de

hebben gekeken. En ik moet zeggen, der liep vanal rond. Hieronder dus wa fotokes van dingen die we gezien hebben.

Water-en vuurdichte kast





een scheef gebouw







watergekoelde serverkast





nog een kast




een afdakje








sun mobile datacenter





F1 simulatie intel



ne limo en een kip







robotauto





maffe kar







maf wijf dat ons komt vragen om een foto te trekken met haar fototoestel. gaat ze in een gigantisch geile houding

voor een infobord staan. wij hadden zoiets van swat, zo verbouwereerd dat ik alleen een foto van haar kont

heb



wa poepkes









case en andere zooi

















Twee computers met acht schermen op aangesloten











ne pc overklokken en koelen via stikstof tot min honderd graden









ne ovenpc













ne tv via OLED





ne auto die vanzelf rijd binnen de lijntjes







Valle, da laatse foto was nog een aanblik van een stuk van 1 hal. En zo waren er dus 25.
Toen zijn we terug den auto ingestapt. Richting huis, onderweg dit nog even meegenomen.



Vijf uur, wederom kweeniehoeveel werken later waren we terug thuis. Toen ben ik uiteraard op café gegaan :p

Zo , geen idee of iemand zich de moeite heeft genomen om dit volledig te bezien. Maar ik hoop dat je der iets van

begrepen hebt

_________________
[TeTTn] Hier stond ooit een banner [/TeTTn]
Za Mrt 08, 2008 22:31 pm Profiel bekijken Stuur privébericht
Mofok
goe bezig


Geregistreerd op: 09 Nov 2007
Berichten: 971
Woonplaats: Leuven

Bericht Reageren met citaat
Ik heb alles gezien, ja en daar zitten wel veel sjieke dinges tussen. maar ik heb er idd niet veel van begrepen. ik heb daar toch geen verstand van, dus het is verloren moeite om mij da uit te leggen. :D

die twee kasten met die acht schermen zien er wel vet uit! en nog vanalles waar ik niks van ken. en ook lekkere poepkes precies

geen belgen tegengekomen toevallig?
Za Mrt 08, 2008 22:38 pm Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
jupi-team
Tettezot


Geregistreerd op: 08 Jul 2007
Berichten: 4000

Bericht Reageren met citaat
awel, voor zover ik nog weet zijn we geen belgen tegengekomen. Wel nederlanders natuurlijk, die komt ge overal tegen

_________________
[TeTTn] Hier stond ooit een banner [/TeTTn]
Zo Mrt 09, 2008 16:48 pm Profiel bekijken Stuur privébericht
Grim
dooooorrssttt!!!!


Geregistreerd op: 08 Nov 2007
Berichten: 390

Bericht Reageren met citaat
nice en idd lekkere poepkes. kzou ook wel es willen gaan naar cebit, mss volgend jaar

_________________
http://chulack.myminicity.com/
Zo Mrt 09, 2008 23:34 pm Profiel bekijken Stuur privébericht
jupi-team
Tettezot


Geregistreerd op: 08 Jul 2007
Berichten: 4000

Bericht Reageren met citaat
ja, en dan waren ze nog niet allemaal zo bereid om op te foto te gaan. Dus der was nog veel meer lekkers

_________________
[TeTTn] Hier stond ooit een banner [/TeTTn]
Zo Mrt 09, 2008 23:50 pm Profiel bekijken Stuur privébericht
Dropkick
tetten!!


Geregistreerd op: 10 Nov 2007
Berichten: 1003

Bericht Reageren met citaat
Jammer van die één waar ge enkel de poep van hebt .

Anyway, die beurs ziet er wel de moeite uit

_________________
Ma Mrt 10, 2008 9:36 am Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:    
Reageren    Daily Fun Forumindex » Het dagelijkse leven Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar: 
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Vjacheslav Trushkin / Easy Tutorials (Photoshop Tutorials).
Vertaling door Lennart Goosens.