Home Page
RegistrerenZoekenFAQGebruikerslijstGebruikersgroepenInloggen
Wat denken jullie hiervan?

 
Reageren    Daily Fun Forumindex » Nieuws, roddels en discussie Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Wat denken jullie hiervan?
Auteur Bericht
jupi-team
Tettezot


Geregistreerd op: 08 Jul 2007
Berichten: 4000

Bericht Wat denken jullie hiervan? Reageren met citaat


_________________
[TeTTn] Hier stond ooit een banner [/TeTTn]
Do Nov 22, 2007 16:04 pm Profiel bekijken Stuur privébericht
de_Baron
dooooorrssttt!!!!


Geregistreerd op: 08 Nov 2007
Berichten: 261
Woonplaats: Eindhoven

Bericht Reageren met citaat
Ik denk eerlijk gezegd dat we nog lang niet zo aan het einde van onze oliereserves zitten als men doet vermoeden. Wellicht van de reeds gevonden olievelden wel, maar met de huidige technieken zijn er natuurlijk ook weer geavanceerdere zoekmethodes bijgekomen waarmee je ook weer nieuwe olievelden/productiemethoden kan vinden. En daarnaast geldt dan ook nog eens dat er steeds meer (schonere) alternatieven komen voor olie, en daarmee ook dat de ongerustheid een beetje overdreven is.

Dit is echter slechts een persoonlijke mening, dus degeen die het mij anders uit wil leggen hoor ik graag!

_________________
Do Nov 22, 2007 16:37 pm Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
blaaat
dooooorrssttt!!!!


Geregistreerd op: 07 Nov 2007
Berichten: 427

Bericht Reageren met citaat
wist je dat... er maar 30 procent van een olieveld kan ontgonnen worden? anders krijgt ge onstabiele lagen in de ondergrond en kans op inzakkingen enzo...
wist je dat... als we 1 procent meer konden ontginnen we terug voor 2 jaar zoet zouden zijn? :P

_________________
jupi-team schreef:
Awel, ik heb gezopen enzo. Maar ik kan zeggen dat ge allemaal een bende fuckers zijt. En de mods en admins weten waarom... Deze dingen horen niet thuis onder de users... Dus fuck yourself. En diegene van admins of mods die van niets weten, sorry, maar ga dan ergens in de grond kretsen ofzo... © jupi-team @ zattevrienden.be
Do Nov 22, 2007 17:15 pm Profiel bekijken Stuur privébericht
Bepke
iemand een pintje?


Geregistreerd op: 09 Nov 2007
Berichten: 199

Bericht Reageren met citaat

Zo Dec 02, 2007 22:41 pm Profiel bekijken Stuur privébericht
blaaat
dooooorrssttt!!!!


Geregistreerd op: 07 Nov 2007
Berichten: 427

Bericht Reageren met citaat


_________________
jupi-team schreef:
Awel, ik heb gezopen enzo. Maar ik kan zeggen dat ge allemaal een bende fuckers zijt. En de mods en admins weten waarom... Deze dingen horen niet thuis onder de users... Dus fuck yourself. En diegene van admins of mods die van niets weten, sorry, maar ga dan ergens in de grond kretsen ofzo... © jupi-team @ zattevrienden.be
Zo Dec 02, 2007 23:50 pm Profiel bekijken Stuur privébericht
Mofok
goe bezig


Geregistreerd op: 09 Nov 2007
Berichten: 971
Woonplaats: Leuven

Bericht Reageren met citaat
ahh bah bepke!

..mooie animatie om te laten zien wat we eigenlijk allang wisten.. de oplossing die Baron geeft is inderdaad een mogelijkheid, maar de ontginning van fossiele brandstoffen zou op die manier waarschijnlijk te duur worden voor de modale man. Alternatieve brandstoffen zijn een mogelijkheid, maar zolang de grootste machten blijven vechten om olie en een vrijgemaakte weg naar 'schone' brandstoffen blijven tegenwerken, zullen we binnen vijftig jaar met ons fietske naar het werk moeten gaan vrees ik. Of met een electrische wagen natuurlijk, te weten dat de elentriek ook steeds duurder wordt met de vrije markt-economie..

allee, da's MIJN gedacht..
Ma Dec 03, 2007 0:33 am Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
jupi-team
Tettezot


Geregistreerd op: 08 Jul 2007
Berichten: 4000

Bericht Reageren met citaat
Mja, gelijk mofok zegt, de grote machten houden ons beetje dom denk ik. Er zal nog wel genoeg olie zijn, en zolang ze daarop kunnen verdienen, gaan ze echt geen alternatieve brandstoffen uitvinden...

_________________
[TeTTn] Hier stond ooit een banner [/TeTTn]
Ma Dec 03, 2007 2:45 am Profiel bekijken Stuur privébericht
Bepke
iemand een pintje?


Geregistreerd op: 09 Nov 2007
Berichten: 199

Bericht Reageren met citaat
jupi-team schreef:
Mja, gelijk mofok zegt, de grote machten houden ons beetje dom denk ik. Er zal nog wel genoeg olie zijn, en zolang ze daarop kunnen verdienen, gaan ze echt geen alternatieve brandstoffen uitvinden...


ja, er wordt schandalig veel verdiend aan brandstoffen; niet alleen door de producenten, maar ook door de overheid..
Di Dec 04, 2007 7:49 am Profiel bekijken Stuur privébericht
Dropkick
tetten!!


Geregistreerd op: 10 Nov 2007
Berichten: 1003

Bericht Reageren met citaat
Bepke schreef:
ja, er wordt schandalig veel verdiend aan brandstoffen; niet alleen door de producenten, maar ook door de overheid..


Vooral door de overheid. Anyway, kheb ze gistere weer gesteund door te gaan tanken... Ik heb het geweten...

_________________
Di Dec 04, 2007 9:59 am Profiel bekijken Stuur privébericht
jupi-team
Tettezot


Geregistreerd op: 08 Jul 2007
Berichten: 4000

Bericht Reageren met citaat
ehe, ik kan vandaag weer aant tankstation gaan staan. Das weer 60 euro weggegooid...

_________________
[TeTTn] Hier stond ooit een banner [/TeTTn]
Di Dec 04, 2007 11:47 am Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:    
Reageren    Daily Fun Forumindex » Nieuws, roddels en discussie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar: 
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Vjacheslav Trushkin / Easy Tutorials (Photoshop Tutorials).
Vertaling door Lennart Goosens.